Twitter, Medya Planlama ve Satınalma şirketi Starcom Mediavest Group ile milyonlarca dolarlık anlaşmaya imza attı.Bu anlaşma ile Twitter'ın reklam gelirini ikiye katlaması bekleniyor.
Financial Times'ta yer alan habere göre Microsoft, Coca Cola, Walmart ve P&G gibi pek çok dünya devinin medya planlamasını yapan Starcom MediaVest ile çok karlı bir anlaşmaya vardı.
Bu anlaşma Twitter'ın sosyal medya platformluğundan, dev şirkletlerin yüksek bütçeler ayırdığı çok daha büyük bir reklam platformu olma yolunda önemli bir adım attığı anlamına geliyor.
Sosyal medya devi, her sektör ve büyüklükteki işletmelerin beklentilerini karşılamak için uzun süredir "anahtar kelime" sistemi sayesinde kullanıcıların attığı tweetlerle bağlantılı reklam yayınlama alanında kendini oldukça geliştirdi.
Bir araştırma şirketinin verilerine göre, Twitter'ın geçtiğimiz yıl 530 milyon dolar olan yıllık reklam gelirinin, bu anlaşma ile birlikte 2014'te yaklaşık bir milyar dolara yükselmesi bekleniyor.
Twitter şirket sözcüsü konuya ilişkin yaptığı açıklamada Starcom MediaVest Group ile anlaşmaya vardıklarını, ancak detaylar ile ilgili henüz bir bilgi paylaşımı yapamadıklarını dile getirdi.
0 yorum:
Yorum Gönder
Teşekkürler.