Sosyal Medya İş Planı E-Book.





Sosyal Medya kavramı Türkiye ile tanışalı uzun zaman olmadı, fakat kısa zamanda aldığı mesafe şunu gösteriyor ki sosyal medya araçları TV, radyo, dergi gibi geleneksel medya araçlarının kullanım sıklığını ciddi şekilde tahribata uğratıyor. World Wide Web’in (www) sürekli başkalaşarak yoluna devam etmesi ile ortaya çıkan Sosyal Medya kavramı, tüm kurumlar için kuralları değiştirdi. Online ortamda sosyalleşen insan, içerikleri ve videoları kolay biçimde yayınlamaya başladı. Facebook ve Youtube ile başlayan Sosyal Medya çılgınlığı, Twitter ve Google+ gibi ağların pazara girmesiyle denetimi giderek zorlaşan bir hal aldı.




1. Önsöz
1. Sosyal Medya Nedir?
2. Sosyal Medya Stratejisi Nedir?
2.1 Sosyal Medya Stratejisi Neden Gereklidir?
3. Şirket Organizasyon Yapısında Sosyal Medya Nerede Konumlanmalı?
4. Pazardaki Riskler ve Getiriler Neler?
4.1 SWOT Analizi
5. Sosyal Medya Krizi Nedir?
5.1 Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
6. Sosyal Medyada ROI
7. Sosyal Medya Takibi ve Sosyal Medya Ölçümleme









grafikvetasarim

Grafik Tasarım ve Sosyal Medya konusundaki haberleri takip edebileceğiniz ve sektör haberlerine en hızlı bir şekilde ulaşabileceğiniz bir haber kaynağıdır.

© 2011-2013 Tüm hakları saklıdır.

Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Kaynak gösterilmeden yayınlanamazlar.


 
Ana Sayfa | İletişim |Hakkımızda
Copyright © 2013. Grafik ve Tasarım - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..