Ana Sayfa » , , , , , , » Twitter'dan Para Kazanmanın İpuçları

Twitter'dan Para Kazanmanın İpuçları

    Çok güzel bir e-ticaret siteniz olmayabilir. Çok güzel fiyatlarınızda olmayabilir. Ama sosyal medya da ticaret yapmak aslında oldukça kolay. Twitter'dan para kazanmak için bir çok yöntem bulunmakta. Açıkcası ben hiç birini denemedim. Referans kodları, anlaşmalı reklam firmaları vb. birçok yöntem var. Benim nacizhane tecrübelerim ve önerilerim ise bambaşka.

Öncelikle twitter'dan para kazanmak için kendinize ürün tedarik edebileceğiniz ve satabileceğiniz bir kategori belirtmeniz. Örneğin ben eniştemin imal ettiği gümüş yüzükler için bir çalışma başlatmıştım. 

Adım adım sıralamak gerekirse,

  1. Oluşturduğunuz twitter hesabında ürün satmak istediğiniz kitlenizi belirleyip anahtar kelime seçerek hedef kitleyi takip ediniz.
  2. Takip ettiğiniz kitleye ilk olarak ilgilerini çekecek konulardan bahsediniz.
  3. İkili konuşmalar gerçekleştiriniz. Attıkları twitlere yorum bırakınız.
  4. Biraz daha takipçi arttırabilmek için retweet yarışmaları, hediyeler vererek reklam kampanyanızı gerçekleştiriniz.
  5. Ürünlerinizin özellikleri ile birlikte görseller ekleyerek günde bir kaç satış tweeti gönderiniz.
Bu doğrultuda benim izlediğim yolu anlatacak olursak. Hedef kitlem İslami yüzük alabilecek kişiler olduğundan islami hesap takibi yapanları bulmak ve takip etmek oldu. Yaklaşık 300 kişiye kadar güncel olarak hoş sözler, güzel islami bilgiler paylaştım. Gerçekten 100 TL değerinde olan yüzükleri imalat fiyatına satışa sundum ve bunu özellikle belirttim. Ve ilk siparişimi hazırlayıp gönderdim. Kulaktan kulağa yayıldıkça ürün alanların beğenileri doğrultusunda satış oranımı arttırdım. Dediğim gibi önemli olan hedef kitlenizi çok iyi belirlemek.

Bonus: Tavsiyem, iphone, parfüm, çanta seven takipçileri anahtar kelimeler ile bulup kolayca temin edebileceğiniz iPhone kapları, ucuz parfümler ve özellikle bayan çantalarını satışa sunmanız. 

Tabi ki en önemli faktör kapıda ödeme imkanı sağlamanız. Zira size güvenmelerini beklemek oldukça zor. Yada satışı güvenilir eticaret siteleri aracılığı ile sağlamanız da oldukça faydalı olacaktır.
Ben kapıda ödeme yöntemi ile rahatlıkla satış gerçekleştirdim.
Şimdilik tecrübelerim bu kadar. Yazımı okuduğunuz için teşekkür eder bol kazançlar dilerim. :)


                                                                                                         Yasin ALICI
                                                                                             Sosyal Medya Uzmanı

grafikvetasarim

Grafik Tasarım ve Sosyal Medya konusundaki haberleri takip edebileceğiniz ve sektör haberlerine en hızlı bir şekilde ulaşabileceğiniz bir haber kaynağıdır.

© 2011-2013 Tüm hakları saklıdır.

Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir. Kaynak gösterilmeden yayınlanamazlar.


 
Ana Sayfa | İletişim |Hakkımızda
Copyright © 2013. Grafik ve Tasarım - Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..